Akustik Story;


Please support me;
Friday 30 November 2012 | 09:21 | 0 notification(s)
Assalamualaikum :')
''Please support me'' Okayy itu tajuk untuk kali nie . Macam mana hampa semua sihat ?
Actually story kali nie agak menyedihkan sebab story pasal kali nie its about my problem with my family .
Okay sriously memang tak best sangat story kali nie . Tetiba jahh aku rasa nak share dekat blog aku nie . Sebab aku taktau nak share/ngadu dekat sapa lagi . Aku just mampu luah dekat blog aku nie . Sebab aku rasa diri aku nie down sangat and aku depressed sangat sangat . Kisah dia macam nie . Waktu tu aku , my mum , my baby sista and my brother kami semua tengah chit chat dalam bilik . I means tengah berbual lah dalam bilik . Then , aku cakap lah dekat mak aku 'mak nanti or maybe tomorrow kita pegy lah daftar tusyen untuk Bila cepat-II tau' Aku bahasa kn diri aku Bila ;3 Okay then , adik aku cakap 'elleh hang nie bukannya nak tusyen pun nie mesti ada apa-II kan?' Then , abang aku pun bersuara 'tu lah hang nie bukan nak belajaq tapi ada muslihat lain macam tak kenal hang nie' Sriously , aku terasa gilaa adik and abang aku cakap macam tu . Niat aku suruh mak aku daftarkan aku cepat sebab pendaftaran dekat tusyen tu TERHAD . Btw aku kan dah nak PMR that's why lah aku memang nak buat betul-II nak focus nak target for PMR soon . Just tu jahh niat aku . Aku just nak tunjukkan yang aku pun boleh sucsess jugak dalam pelajaran . But why family aku buat macam nie ? Mak aku pun ada time tu tapi kenapa mak taknak defend Bila ? Why mum ? Why you diam jahh ? Mood aku tetiba jahh berubah time tu . Rasa down gilaa arhh . Seblum nie pun selalu jadi macam nie . Aku kurang dapat sokongan dari family sendiri . Yang hanya aku dapat syakwa sangka . Family aku hanya tau bersangka buruk jahh terhadap aku . Btw aku nie sapa haa ? Aku nie keluarga depa jugak kan ? DARAH DAGING hampa jugak kan ? Kalau aku boleh bagi semangat dekat hampa . But why hampa tak boleh nak balas balik ? Aku hanya perlu sokongan dari family aku and bukan bersangka buruk dekat ahli keluarga sendiri . Aku betul-II nak buat family aku bangga dengan aku tapi family aku langsung tak support aku . Tolong lah paham aku perlu kan support family aku ! Siapa lagi yang nak support kalau bukan family sendiri ? Sebab family aku lah yang mula-II aku kenal sejak aku dilaharikan . Tolong lah jangan nak bersyakwa sangka sangat dekat aku nie . Jahat sangat ka diri nie ? Sampaii kan nak kena tuduh bagaii . Or maybe hampa tengah buat joke dekat aku ? Please lah paham . I need your support ! Macam mana aku nak sucsess kalau takda sokongan dari keluarga sendiri . Dari dulu lagi aku kena macam nie kan ? Memang dilahirkan macam nie ka ? Ya Allah , sumpah aku tak tahan dah dengan dugaan yang engkau berikan . Tolong kuatkanlah aku . Kalau bukan keluarga aku yang tak dapat beri semangat terhadap aku . Kau bantulah aku ya Allah ! Kuatkan lah aku ya Allah :'( Kau sedarkanlah mereka ya Allah . Niat aku hanya ingin menjadi orang yang berjaya dalam hidup . Moga-II aku kuat menghadapi dugaan ini dan aku berharap sangat keluarga aku sedar bahawa aku juga perlukan sokongan dari mereka . Amin-II




Me; Sunshine; Story;

Owner;


Thanks for visit my site :) I'am Syaza Nabila Azman


Talkative;



Miscallenous;



Applause Dem';

This layout officially made by Syah Zahari. Material got from xo xo xo. Edit by Yourself.

Thankyou